تعمیر ایربگ در کرج

تعمیر ایربگ در کرج در تعمیرگاه ما شامل خدمات متنوعی می شود که در ابتدا به اختصار به شرح عناوین آن میپردازیم و در انتهای این مقاله به تفصیل شرح میدهیم : تعمیر سیم کشی ایربگ ، تعمیر یونیت ، تعمیر فلت ایربگ ، تعمیر کیسه ایربگ ، تعمیر پوسته ایربگ ، تعمیرات سنسور روی شاسی ، تعمیر سوکت ایربگ ، تعویض کیسه ایربگ ، تعمیر کمربند ایربگ دار ، تعویض کمربند ، تعویض یونیت ، تعویض ایربگ صندلی و سقف و …
امنیت خودرو توسط بدنه ، کمربند ایمنی و ایربگ تامین می شود ، پس از تصادف بدنه تعمیر و تعویض ، کمربند ایمنی تعمیر و تعویض و ایربگ ها عموما تعویض می شوند. در پروتوکل های آموزش تعمیرات ایربگ آمده است که بایستی به جزئیات توجه بسیاری داشت برای همین حساسیت زیاد، در مرکز کلینیک برق و انژکتور حامد بیشتر سعی می شود کیسه ها تعویض شوند تا تعمیر و تنها در صورتی که کالایی نباشد و یا بسیار گران قیمت باشد به تعمیرات ایربگ روی می آوریم.

تعمیر ایربگ صندلی در کرج :

تعمیر ایربگ در کرج شامل صندلی شامل تعمیر سیمکشی ایربگ صندلی و تعویض ایربگ عملکرده می باشد که در مورد تعویض مجموعه ما از صندلی ساز کمک می گیرد ، پس از باز شدن ایربگ صندلی چرم آن شکافته میشود و از سمت چپ راننده و سمت راست شاگرد حمایت می کند، پس از نصب ایربگ ، صندلی ساز با تعمیر ابر و دوخت مجدد صندلی ، آن را مجدد آماده عمل می کند

تعمیرات سیم کشی ایربگ:

(تعمیر ایربگ در کرج ) در بسیاری از موارد خرابی ایربگ و روشن شدن چراغ ایربگ ، این خود کیسه یا برد الکترونیکی ایربگ نیست که خراب شده است بلکه سیم کشی ایربگ است که معیوب است و در کلینیک برق و انژکتور حامد با عیب یابی دقیق و مرحله به مرحله ، عیب سیم کشی را درآورده و با کمترین هزینه ممکن تعمیرات ایربگ را انجام می دهیم، تعمیر ایربگ برای سیم کشی مربوط به قسمت های سوکت کیسه ایربگ ، سوکت یونیت ایربگ ، سوکت کمربندها و فلت ایربگ می باشد

تعمیر کیسه ایربگ در کرج:

کیسه های ایربگ قابل تعمیر هستند ، این تعمیرات صرفا برای خودرو های خارجی به صرفه است، زیرا که قیمت کیسه های ایربگ گران می باشد و تعمیرات آن توجیه اقتصادی دارد. تعمیر کیسه ایربگ با تعویض چاشنی انفجاری و تعویض پارچه و ترمیم پوسته داشبورد صورت میپذیرد و کاملا سیف و ایمن میباشد و پس از تصادف مانند ایربگ فابریکی باز شده و جان سرنشینان را نجات میدهد ، معمولا تعمیر کیسه ایربگ ۶ ساعت زمان میبرد

کلینیک برق و انژکتور حامد ارائه تعمیرات زیر را انجام میدهد :

  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار )
  • تعمیرات برنامه ای و برنامه ریزی ایربگ
  • خام کردن ایربگ ( ریست ایربگ )
  • تعمیر فلت ایربگ
  • تعمیر سیمکشی ایربگ
  • تعویض ایربگ
  • تعویض کمربند یا پیش کشنده
  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند
  • تعمیر مودول ایر بگ ( ماژول )
  • داخلی ، خارجی ، سنگین ، سبک

تعمیر ایربگ ۲۰۶ در کرج:

نکته لازم برای تعمیرات ایربگ خودرو این است که خودرو مذکور را به مراکز معتبر برده و درخواست کارشناسی و تعمیر مشکل به وجود آمده را بدهید. یکی از مشکلات رایجی که بیشتر رانندگان خودرو آن را تجربه کرده است این است که متاسفانه به دلیل تشخیص نادرست برخی تعمیرکاران علاوه بر اینکه خودروی آنها تعمیر نمی‌شود بلکه پس از مدتی مشکل جدیدی برای خودروشان به وجود می‌آید.

به صورت کلی ،  خدمات تعمیر ایربگ ۲۰۶ در تعمیر ایربگ ۲۰۶ در کلینیک برق و انژکتور حامد برای مشکلات زیر قابل ارائه می باشد  :

۱) تعمیر یونیت ایربگ ۲۰۶ در کرج :

تعمیر سخت افزار یونیت ایربگ ۲۰۶ ، در مواقعی که به درون یونیت ایربگ آب نفوذ کرده باشد یا در آتش سوزی قرار گرفته باشد انجام می گیرد . نشانه هایی که به ما می گوید یونیت ایربگ به  تعمیر سخت افزاری نیاز دارد ، شامل موارد زیر است :

  1. روشن شدن چراغ ایربگ
  2. آسیب دیدن ماژول کیسه هوا
  3. قطع و وصل شدن باطری خودرو

۲) تعمیرات برنامه ای ایربگ ۲۰۶ در کرج:

حتی پس از تصادفات کوچک کدهای خطا در یونیت ایربگ ۲۰۶ باقی می ماند ؛ تکنسین ما در مرکز کاراک تمامی کدهای خطا را تنظیم مجدد می کنند و پس از دریافت یونیت ایربگ خود از ما ، دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی برای برنامه نویسی مجدد ، ندارید .

۳) تعمیر فلت ایربگ ۲۰۶ در کرج :

فلت ایربگ قطعه ای است که پس از مدتی استفاده از خودرو ممکن است از کار بیافتد ، از نشانه های خرابی این قطعه می توان به روشن شدن چراغ ایربگ و بوق نخوردن ماشین اشاره نمود . کلینیک برق و انژکتور حامد خدمات لازم برای تعمیر فلت ایربگ ۲۰۶ را ارائه می دهد .

۴) تعمیر سیم کشی ایربگ ۲۰۶ در کرج :

خدمات سیم کشی خودرو ۲۰۶  در کلینیک برق و انژکتور حامد شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است که  به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

از جمله مواقعی که سیمکشی ایربگ ۲۰۶ نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد. متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

۵)تعمیر سیم کشی ایربگ ۲۰۶ در کرج :

ریست ایربگ ۲۰۶ ، خدمتی است که برای خودرو های تصادفی که ایربگ آنها باز شده است ، انجام می گیرد . در چنین خودروهایی خطا کرش در یونیت ایربگ خودرو می افتد که روی یکی از آی سی ها به صورت دائم ثبت می شود . در بیشتر خودرو ها این آی سی قابل در آوردن و ریپروگرام است ؛ که خدمات آن در کلینیک برق و انژکتور حامد قابل انجام می باشد.

در برخی خودروهای دیگر خودرو فروشنده برای افزایش فروش یونیت ایربگ ، آی سی مذکور را قفل نموده و یا از آی سی هایی استفاده می کند قابل برنامه ریزی مجدد نیستند .پس ازبرنامه ریزی فابریکی یونیت ایربگ در کلینیک برق و انژکتور حامد ، خودرو مانند روز اولش خواهد شد

این کار کاملا نرم افزاری است و هیچ قطعه ای اضافه و یا کم نمی شود و توسط پروگرام انجام می گیرد . یکی از این پروگرام های با کیفیت در مرکز کاراک نیز مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه X100 می باشد . خدمات ریست ایربگ در کلینیک برق و انژکتور حامد دارای گارانتی می باشد و در صورت نارضایتی مشتریان عزیز ، وجه پرداختی بازگردانده می شود .

کلینیک برق و انژکتور حامد

جهت تماس و مشاوره با شماره زیر در ارتباط باشید:

حامد پورکریمی

خدمات بیشتر

ریمپ خودرو در کرج

تعمیر پمپ abs در کرج

تعمیر ایسیو در کرج

تبلیغات:خرید لباس زیر

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

جهت ارتباط سریع با مهندس پورکریمی می توانید از این فرم استفاده کنید